BodyStep

Så nu har jag då testat på BodyStep. Det var en massa folk där. Som tur var fick ja en plats längst bak =). Den första kvarten tyckte ja att det var roligt å gick ganska bra. Men sen blev det värre. Å när det blir jobbigt å ja inte kan hänga med så ger jag lätt upp och tycker inte det är så roligt längre. Men som tur är var det inte bara jag som inte hängde med, det fanns iaf några fler som stanna å pusta. Å sista låten orka ja knappt nånting av. Ja fattar inte hur man kan hoppa så där fort, speciellt inte när det är i slutet å man ä jättetrött. Ja kan ju säga att jag var rejält svettig efteråt. Värre än efter spinningen. Ja vet inte om ja kommer gå nån mer gång. Det känns som ja måste ha lite bättre kondition för å gå på det där. Ja kanske får pröva gå på lite mer spinning eller nåt. Så här efteråt känner ja att jag har lite ont i fötterna av allt trampande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0