Dålig disciplin

Nu har den andra skolveckan börjat å ja ha kommit in i samma dåliga rytm som alltid med dålig disciplin :p...jag säger till mig själv att ja ska läsa från att ja går upp...men av nån konstig anledning så kommer det en massa annat i vägen...så ja ha inte alls gjort mycket...ja kunde lika gärna ha börjat idag...då hade nog det jag gjort varit i propotion mot hur länge ja gått i skolan :p...ja ha bara läat två kapitel än så länge...å det är inte så mycket för böckerna ä inte så stora å kapitlen inte så långa...ja förstår inte varför ja ska va så dålig på det där...å sen när ännu en dag gått utan att ja gjort värst mycket så får ja dåligt samvete å blir arg på mig själv för att min disciplin är så dålig...men men ja får väl försöka bättre denna veckan då...dessutom har ja tänkt att ja ska gå upp någorlunda tidigt på morgonen men det har inte gått så bra det heller...det är ju sååå skönt att ligga kvar i sängen å sova på morgonen...så i stället så är det jättesvårt å somna på kvällen när man ska sova :p

Idag känns det som att det varit söndag fastän det är måndag....det är säkert för att Johannes har varit ledig å så idag...men imorgon måste ja iaf masa mig upp i tid för då ska ja till skolan å ha teknisk psykologi...men det ska nog gå bra...ja ha ju sovit så mycket nu senaste tiden så :p

Idag har ja suttit mycket vid tvn måste ja erkänna...men det bara råka bli så :p...ja råka börja se ett program å då va ja tvungen å fortsätta se det så ja fick se hur det gick å sen gick det nåt mer bra program som ja ville se å så :p...sen så ha ja å Johannes varit på gymmet en sväng åxå å tränat...ja ä väldigt sugen på att testa lite nya gruppträningar men ja ä lite feg så ja vågar inte gå själv så ja vill helst att Johannes följer med iaf första gången...men han vill ju inte med på allt för en del ä väl lite för tjejigt för honom...synd att ja inte har nån tjejkompis ja kan ta med mig...men men...ja ska försöka få med honom på core nån gång å så tänkte ja att ja kankse kan gå på bodypump själv för det har ja ju iaf varit på förut...så fundera ja på om ja skulle pröva aerobics åxå...men då måste ja ta mod till mig för det vill inte Johannes gå på

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehehehe, det vore roligt att se Johannes på aerobics :P Om jag bodde i Luleå hade jag följt med iaf!



Du är ju ändå så duktig och flitig, fast du inte har någon disciplin, du klarar ju allt med bravur alltid!



P.s: jag kan berätta om det roliga beskedet på msn eller nåt nån dag ;)

2009-09-08 @ 00:07:21
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: helena

Att du pluggar så lite och ändå inte är inne på msn när jag är...=0( Du kan ju alltid komma till Västerås och träna med mig :0)

2009-09-08 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0