Handledare och träningsvärk

Imorse tänkte jag att ja skulle gå upp nio för ja skulle träffa Sara för vi skulle göra på vårt grupparbete. Men när klockan var nio tänkte jag att ja kunde ligga kvar till halv tio för jag hade för mig att hon skulle till BVC klockan nio. Men jag hade för mig fel för hon va dit halv nio. Så då ringde hon å väckte mig vid kvart över nio :p. Å det är inte första gången hon ha ringt å väckt mig heller. Hon tycker säkert att ja ä värsta sjusovaren. Så fick ja lära mig ett nytt ord åxå. Hon fråga om ja fortfarande låg å tryna =). Det uttrycket hade ja inte hört förut.

Så det var bara att gå upp ur den varma å sköna sängen å bege sig till skolan. Vi diskutera igenom uppgifterna rätt bra tycker jag så nu återstår det inte så mycket att göra mer än att klistra ihop allt å skicka in =).

Nu har vi blivit tilldelade handledare åxå å ja ska ha Håkan som vi har i teknisk psykologi nu. När ja fick listan blev ja väldigt nervös för nu kändes det mer på riktigt. Jag blev lite besviken åxå för ja ville väldigt gärna ha Rickard som handledare igen för ja gilla verkligen honom. Ja tyckte han var en bra handledare. Å han svarar ju på mail i princip när som helst på dygnet och på helgen. Å ja tänkte åxå att han kanske hade sagt till Anita att han inte ville ha mig igen =(. Alltså egentligen vet ja väl att det inte är så men en liten del av mig känner ändå så. Alla andra som hade Rickard i våras fick ju honom igen så :p. Dessutom känns det jobbigt att få en ny handledare eftersom jag är så blyg. Rickard ha ja ju ändå träffat nåra gånger nu så det skulle inte kännas lika nervöst å träffa han igen å han vet ju även hur jag är som person. Men tyvärr får man ju inte välja handledare själv :p. Nu är det ju så att ja inte fått nåt mail från Håkan än om när vi ska ses heller så om ja inte får nåt snart måste ja ju skriva till honom själv eftersom det är bra att börja så tidigt som möjligt.

I lördags var jag på BodyPump en sväng å ja har fortfarande träningsvärk efter det såklart. Mest i låren och högerarmen. Men den träningsvärken som ja har i högerarmen känns väldigt konstig tycker jag. För om jag sträcker ut armen, som knappt går på grund av värken, så får ja liksom en domnande känsla i underarmen. Nästan sådär som det känns efter att man har väckt en kroppsdel som ha somnat. Det är väldigt konstigt å ja ha aldrig upplevt nåt liknande tidigare vad jag vet. Undrar om det är helt normalt? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0