Kyligt inomhus å varmt utomhus

Här sitter ja under filten å kollar på tv...ja förstår inte varför det ska va så kallt inomhus här...ja kommer inte ihåg att va riktigt så här dåligt innan sommaren...undrar om Lulebo försöker spara in på värmekostnader eller vad det är...det är sällan 20 grader...det är ovanligt om det är det...oftast är det 18-19 grader å det är alldeles för kallt för mig...ja vill ju ha 22 grader minst =)...å mina fötter är iskalla varje kväll när ja ska gå å lägga mig...det kanske dom är hela dagen men det märks ju inte förrän man ligger där i sängen utan strumpor

Dessutom har ja ju inte haft nån som kan värma mig nu senaste dagarna heller för Johannes har varit i Haparanda å Kalix sen i lördags kväll =(...det är inte så kul tycker ja att han har varit borta så länge men han kommer tillbaka på natten mellan torsdag å fredag (förhoppningsvis)...en gång sa han faktiskt en väldigt dum sak...han sa att "det är ju inte säkert att ja kommer hem"...så kan man ju inte säga heller! Som att ja skulle bli midre orolig då liksom :p...det är faktiskt inte så snällt å säga så tycker ja...

Värst tycker ja det är att vara ensam på kvällen när man ska sova...tycker det är mysigare å sova med nån...på dagen går det ju ganska bra för då ska man ju ändå bara vara i skolan eller läsa eller så ser man på tv eller sitter vid datorn å då känner man sig ju inte så ensam...men på kvällen är det värre...å ja ä ju lite knepig åxå för då tänker ja på jätteknäppa saker...som att det kanske kommer nån inbrottstjuv å försöker mörda mig...så då tänker ja ut planer för hur ja ska gömma mig i badrummet...haha =D...ja sa ju att ja ä knäpp...det är ju inte så troligt liksom att nån skulle välja just våran lägenhet att bryta in i...men man tänker inte alltid logiskt...vi människor ä ju inte så bra på att tänka logiskt så :p

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch! Vi har samma problem. Iskallt här. De har gjort ngt skit med elementen så man kan inte ställa in hur varmt det ska vara..



Nämen, jag håller med. Det var dumt sagt av Johannes, basta! :(

2009-09-16 @ 23:37:41
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: helena

hahaha, sover du under sängen? Du kanske skulle prova att sova i sängen så kanske det blir varmare :0P Men usch 18-19 grader låter inge kul, jag har 21 här och jag sitter och fryser....

2009-09-17 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0