Mardrömmar

Dom senaste nätterna har ja drömt väldigt konstiga drömmer...vet inte om det beror på att ja måste göra D-uppsats å ä stressad över att ja måste bestämma vad ja vill göra snart å att det då visas i drömmarna genom att bli såna här knepiga mardrömmar eller vad det är men :p

Nu i natt så drömde jag nånting om att ja va på nån äng där det fanns en massa fästingar och det kröp en på mig å satte sig fast...ja kommer inte ihåg så mycket av den men det var iaf läskigt kommer ja ihåg...ja kommer liksom mer ihåg känslan än själva drömmen

Å så har vi den mycket värre mardrömmen som jag hade natten innan...då drömde jag att det hade varit någon seriemördare som hade mördat tre personer genom att släppa lös blodiglar på dem eller vad det nu var...å då menar ja inga såna vanliga blodiglar utan väldigt väldigt stora iglar...de sög ut allt blod ur sina offer...det konstiga är att ja drömde att en av de som hade dött var Blondinbella å det förstår ja inte riktigt för det är inte så att ja har nåt emot henne eller så å ja brukar inte läsa hennes blogg heller...om det hade varit nån som ja hade läst om eller så nyss kanske det hade vart mer förklarligt men det här va väldigt knepigt...men iaf så var jag på kyrkogården vid deras gravar av nån anledning å dom var även begravda precis bredvad varandra...å när ja var där så kom det upp såna där blodiglar ur marken för de hade visst blivit begravda med dom...å den första va ca en halv meter lång å två decimeter bred å den sög sig fast på mitt ben men ja lyckades hoppa på den efter ett tag så den gick va på mitten och dog men då kom en ny å attackerade mig men den va lite mindre...å den lyckades ja åxå trampa ihjäl men då kom det ännu en å den var ännu mindre så den lyckades krypa in under mina kläder...å då vakna ja...usch vad rädd ja var...det kändes som att det kröp på kroppen när ja vakna...det kanske inte låter så hemskt men det var det verkligen...å när ja skulle somna om så kom ja tillbaka till den där drömmen igen...den hade liksom brännt sig fast på min näthinna

Så nu hoppas jag att ja slipper att drömma om ännu mer läskiga kryp i natt nu då...undrar om krypen representerar Anita? =)  (våran examinator)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, förmodligen representerar dom henne! hahaha.. :)



Men vad jobbigt med mardrömmar :(

2009-09-11 @ 17:54:49
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0