Stackars katt =(

När jag gick till skolan idag så säg jag en svart död katt ligga vid sidan av vägen. Det kändes väldigt sorgligt att den bara låg där. Det är säkert någon som har kört över den å lämnat den där vid vägkanten. Eller det är iaf min gissning. Men så tänker ja åxå såna saker som att tänk om det är någon som har mördat den eller plågat den å då känns det mer sorligt. Å nu när ja va å träna så låg den fortfarande kvar =(. Det kanske är någon som just nu saknar sin katt och är orolig över vart den är. Det är tråkigt att tänka på det. Ja vet jag blir berörd av ganska små saker ibland. De flesta som har gått förbi den ha väl knappast funderat mer på den mer än när de gick förbi. Undrar om den kommer ligga där länge? Jag vet inte om det är meningen att man ska ringa nånstans eller så om man ser en död katt heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0