3 års-dag

I lördags fyllde jag och Johannes 3 år tillsammans. Vilket innebär att det är mitt längsta förhållande. Å det känns fortfarande jättebra. Jag älskar verkligen honom jättemycket och kan inte tänka mig att vara utan honom. Det känns bara så bra att vara med honom och vi passar så bra ihop på nåt sätt.

Eftersom Johannes jobbade igår från 19.00 så firade vi på fredan i stället. Jag fick t.o.m. blommor =). det var oväntat men väldigt trevligt. På kvällen så var vi och åt mat på The Corner. Jag har aldrig varit där förut men det var god mat. Å sen så gick vi på bio och såg Farsan. Väldigt rolig film som ja kan rekommendera om man vill skratta lite.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ni är så söta så :)

2010-04-11 @ 23:59:08
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: helena

Grattis! :0)

2010-04-12 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0