Klättrat

Idag gick jag till gymmet det första jag gjorde. Det har inte blivit så många besök där på senaste tiden men idag tog ja mig tid till det iaf.

Sen så åkte vi till stan en sväng. Johannes skulle fixa sin cykel för ena trampan hade gått sönder. Så han fick köpa nåra nya delar å meka ihop det där.

Så ha ja läst en väldigt liten stund idag åxå.

Sen bar det av till Porsöhallen. Johannes kompis Ulle fråga om han ville följa med och testa på att klättra. Å så följde jag med åxå. Ja hade ju redan tränat idag men tänkte att det kanske kunde va kul. Ja ha ju testa nån gång när ja va liten på fritids å så men det var ju längesen. Men det var roligt att pröva igen iaf. Men det är ganska svårt. Man ska ju använda benen mest men det är lätt hänt att man anstränger armarna mer än man ska tror ja. Man fick vädigt ont i underarmarna å fingrarna av det där. Men det gick ganska bra iaf. På ena väggen kom ja ända upp iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0