Skolan är utmattande

Jag har aldrig mått så här dåligt av själva skolan och skolarbetet tidigare. Det är inte roligt nu. Det är klart att jag har kännt mig orolig eller nervös över någon uppgift eller så men det har aldrig varit i den här utsträckningen förut och över en så lång tid. Det känns som att det inte kommer att bli bättre förrän jag har slutat skolan och då kommer nästa orosmoment som är arbetslöshet vilket är något ja inte ser fram emot men de problemet får jag väl ta då.

Jag känner ingen lust eller motivation längre. Jag känner mig bara tom och har ingen energi, jag vill bara sova. Jag känner inte igen mig själv. Jag kommer för sent till grupparbeten, gör inte det som förväntas av mig, är lat (fast det är inte ovanligt iofs :P) och orkar inte engagera mig i uppgifterna vi ska göra i grupp. Å det är ju inte alls bra.

En annan ny sak som jag inte upplevt tidigare vad jag kan komma på är att jag blir arg när jag måste gå up på morgonen. Förut har jag ju kännt mig trött å inte kännt för att gå upp men jag har aldrig blivit arg förut. Det är väldigt märkligt. Vad är det jag blir arg på liksom? Ja har inget bra svar på det faktiskt.

Dessutom så tycker jag att min hy har blivit sämre, ja tycker att ja ha fått fler finnar. Men det kan bara va så att ja inbillar mig åxå. Ja vet inte riktigt.

Det är verkligen skönt att det bara är några månader kvar nu.


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter inte alls kul! Förstår att det är jobbigt. Men som sagt, slutet är nära. Kämpa på, du klarar det! Du är SUPERDUKTIG!

2010-04-15 @ 21:16:00
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0