Snö

Imorse vaknade jag med både huvudvärk och träningsvärk. Huvudvärken kom antagligen från att ja satt uppe till halv två och spela Sims =). Eller ja tror det kan va därför iaf. När ja gick å la mig kändes det helt konstigt. Man ska nog inte sitta så länge framför dataskärmen och spela utan någon paus. Men det är ju så roligt =). Träningsvärken kommer från i torsdags när ja va å klättra. det tog riktigt rejält det där. Det känns fortfarande i underarmarna och ryggen.

Igår klockan halv tolv på natten skicka ja in en jobbansökan åxå. Tiden gick ut igår så ja va tvungen å skriva den. Ja kunde ju gjort det lite tidigare på dan men nu blev det så. Ja tycker det är så svårt att veta hur man ska skriva det personliga brevet och hur man ska formulera sig. Men men man kanske lär sig med lite övning. För det lär ju bli en hel del personliga brev skrivna nu.

Idag har jag försökt att skriva lite på mitt resultat i D-uppsatsen men det känns åxå väldigt svårt. Ja tar antagligen med alldeles för mycket. Ja vet inte hur ja ska skriva egentligen å hur ja ska korta ner det ja har. Ja ä verkligen inte bra på att korta ner. Ja har en tendens att ta med varenda liten detalj, som kanske inte är så viktig egentligen. Ja ska träffa min handledare på tisdag å han sa att ja skulle fundera på vad det är jag fått fram än så länge å sådär så då försöker ja skriva ner det då.

Nu på kvällen har jag och Johannes sett Luftslottet som sprängdes och ätit godis. Det var trevligt. Men något mindre trevligt är att det har snöat typ hela dagen. Ja trodde ju att det skulle va vår nu å att det inte skulle snöa nåt mer. Men tydligen hade jag fel. Suck!

Kommentarer
Postat av: helena

Va roligt, jag såg luftslottet som sprängdes i fredags ju :0)

2010-04-18 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0