Tillbaka igen...kanske :p

Nu är det ett tag sen jag skrev något här. Men jag har inte haft någon lust eller motivation till att skriva. Dessutom har jag så mycket att göra i skolan nu och jag känner mig bara allmänt trött på allt. Jag orkar inte plugga längre! Det ska bli så skönt å slippa skolan sen. Ja känner att det är nog nu. Tur att det bara är nåra månader kvar. Men det känns ändå jobbigt för jag vet inte vad som händer sen.

Just nu känner jag mig orolig speciellt för kursen Personalsocial utredning för jag måste få tag på någon med personalfunktion att intervjua. Jag har mailat henne jag intervjuade till förra uppgiften å fråga om nån av hennes kollegor kanske kan ställa upp men jag har inte fått något svar så då blir jag väldigt nervös. Vem kan jag annars vända mig till liksom? Ja har ju inget direkt kontaktnät här uppe.

Så just nu känns det skit och jag vill bara gå och gömma mig i en snöhög och tina fram nån gång i juni.

Idag var jag på gymmet för första gången på flera veckor åxå. Ja träna lite ben idag och gjorde 20 repetitioner i stället för 10 som ja brukar så ja kommer nog ha träningsvärk imorgon.

Nu får vi väl se när ja tittar in här nästa gång å skriver nån rad =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0