Uppdatering

Tänkte göra en kort uppdatering av vad jag gjort under bloggtorkan =)

Nu kommer jag väl kanske inte ihåg så bra eftersom ja inte har världens bästa minne men :p

Kåbdalis: Slalom. För små pjäxor. Vattenblåsor på benen av pjäxorna. Blåmärke på knät. Hel helg i backen. Fin stuga. After ski. Hemlagade hamburgare mitt i natten. After ski. Sol i backen sista dagen. Strömavbrott.



Arvika: Vila. Slippa skolan. Mamma och pappa. Pappas födelsedag. Köra bil. Fika med Sandra på City. Våfflor på våffeldagen. Lunch med Hanna på Sunday med avslut hos Emelie. Börja läsa inför nästa kurs. Spela Sims.

Västerås: Hälsa på Helena på hemvägen. Gjorde stan. Köpte jeans. Letade lunchställe. Pasta med curry som var lite stark. Köpte en massa godis. Åt varma smörgåsar. Köpte en massa godis. Glömde nästan att ställa om klockan till sommartid.

Sen så började skolan igen å det kändes inte alls kul. En massa plugg. Var i skolan t.o.m. på Skärtorsdagen och gjorde grupparbete.

Påsk: På Långfredan åkte jag till Kalix i det strålande solskenet. Men när ja kom fram var det grått och tråkigt väder. I Kalix hälsa ja på Ida. Vi såg på tv å film, lata oss å åt en massa godis. Sov över. Nästa dag satt vi framför teven. Vid halv fem var de tvungna att åka på påskmiddag så de skjutsade mig till Johannes föräldrar. Johannes fick jobba över så vi fick börja äta utan honom. Vi fick lamm och klyftpotatis. Blev en del godis åxå. Vi sov över till nästa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0