Idag

Idag började jag dagen med att ligga kvar lite längre i sängen. Ja vet inte riktigt varför ja gjorde det, antagligen för att det är så skönt att sova =). Men det är ju onödigt att få bråttom till skolan. Men det fick ja inte som tur va.

Sen bar det alltså av till skolan och föreläsning. det kändes väldigt konstigt att bara ha en föreläsning och gå hem sen. Vi brukar ju alltid va där mycket längre annars med grupparbeten å föreläsningar å grejer.

Sen när ja kom hem läste ja en bok som ja va tvungen att läsa ut eftersom ja måste lämna tillbaka den imorgon. Men ja har fortfarande kvar två kapitel för ja orka inte allt. Ja blev helt slut i huvudet. Men ja kan ju läsa dom imorgon för vi flytta på min handledarträff till onsdag. Han ringde förut å ja blev så rädd, ja kände ju inte igen numret å min första reaktion var att ja inte skulle svara. Ja tänkte att det kanske var nån arbetsgivare eller nåt jobbigt. Ja jag vet att ja ä lite konstig. Men ja svara iaf till slut.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa, blogg.se strular ju jämt :(

Det var sas som betalade för hotellet inklusive middag och frukost samt taxin. Aldrig att jag hade betalat för något hotell själv, iaf inte ett sånt dyrt som jag bodde på. Hade jag inte fått av dem hade jag nog bott hos någon bekant :)

2010-04-22 @ 09:59:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0