Sista föreläsningen

Just nu sitter jag och ser på Gordons Kitchen Nightmares. Alltså ja förstår mig inte på folk. Om de anmäler sig till det där programmet fattar dom väl att han kommer att kritisera deras mat å så. Dom borde ju veta hur han ä efter alla program han har på teve. Å då borde dom fatta att han är väldigt rak på sak och är ärlig med vad han tycker. Man borde ju veta vad det är för program man anmäler sig till. Å alla ä helt övertygade om att deras mat är jättegod. Men det är ingen som vill äta där. Men dom ser inte kopplingen till deras mat utan det är ju gästerna det är fel på eller nåt sånt.

Idag har jag varit i skolan. Först hjälpte jag Sara N med SPSS å hennes uppsatsen. Alltid kul när man kan hjälpa nån. Känns inte som att jag bidrar så mycket när vi gör grupparbeten så då känns det ju bra att kunna hjälpa på något annat sätt.

Sen så hade vi en föreläsning å en uppföljning på vår utredning som vi skulle göra. Det kändes bra att inte så många hade kommit igång med uppgiften för då känner man sig inte lika dålig. Men nu har jag nog fått tag på en person att intervjua i alla fall och det känns väldigt lättande. Annars vet jag inte vad ja hade gjort.

Igår så träffade jag min handledare och vi prata igenom D-uppsatsen så nu vet jag vad ja ska göra för flera analyser. Så ja ska försöka hinna med det nån gång å få ihop resultatet och diskussionen. För om en å en halv vecka så ska man anmäla om man ska va med på opponeringen och det satsar jag på. Ja vill inte ha den där hängande efter mig i höst.

Nu är det slut på föreläsningar. Nånsin på utbildningen! Det käns väldigt konstigt. Tiden går så fort. Imorgon har vi seminarium och så har vi grupphandledningar och en redovisning kvar. Men det är ju inte mycket. Men den där redovisningen bävar jag för.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra att du fick tag på någon, good good!

Åhhh, du är så duktig. Tänk, snart är det färdigt :) Jippieee!

2010-04-23 @ 10:09:40
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0