Filmkväll

Denna veckan slapp jag att jobba måndag-lördag vilket är väldigt skönt. Det är inte kul med såna veckor, helgen blir liksom så kort då. Nu har jag även börjat komma in i jobbet och är inte lika trött när ja kommer hem. Men på morgonen är ja fortfarande trött, ja kommer nog aldrig vakna upp pigg klockan kvart över sex någonsin.

Så idag är jag alltså ledig och jag tog sovmorgon till elva idag vilket var väldigt skönt.

Igår kväll så hyrde ja film med Emelie. Fast först fick vi stå och vänta på en massa cyklister för de hade nån cykeltävling här igår å de kom i en väldig fart. Vi tänkte att vi kunde ju hoppa in och vinna hela tävlingen men vi hoppa över det och hyrde film i stället =). Vi köpte en massa godis och chips också som vi proppa i oss. Det är konstigt att man fortsätter att trycka i sig en massa fastän man redan är mätt å spyfärdig =p.

Vi hyrde Valentine och Prinsessan och grodan. Den första handla om en massa par på deras alla hjärtans dag och det fanns ju en del roliga stunder men det var inte direkt nån jättebra film direkt. Men den måste vart dyr att göra med så många stora skådespelare i. Den andra var en tecknad Disneyfilm som handla om en prins som förvandlades till en groda. Den var lite smårolig och väldigt söt.

Ikväll så ska jag till Sandra A och vi ska äta kräfter. Det blir gött det, ja gillar skaldjur. Ja ha ju redan ätit det i år men man kan aldrig få för mycket av det. Enda nackdelen är väl att det tar så lång tid att äta och att det inte är så mycket mat på dom.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt med filmkväll :)

2010-08-22 @ 14:33:06
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0