Jobb

Idag är jag väldigt trött. Jag försöker att hålla mig vaken tills att jag ska gå och lägga mig men det är svårt. Det kanske inte direkt hjälpte att jag låg i sängen förut då =p. Men ja lyckades hålla mig vaken. Tror jag iaf, ja kan ha slumrat till nån minut. Men inte mer.

Anledningen till att jag är så trött är att ja jobba idag. Jag går på upplärning hos syrran =). Ja måste lära mig det här med varuhantering igen. Man glömmer ju så lätt och så var det ju två år sen ja höll på med det så. Ja undrar ja hur det här ska gå. Ja har väl säkert glömt bort hälften av allt hon har visar mig och sagt idag. Ja känner mig inte alls säker på hur man ska göra allt. Men man får väl hoppas att det finns nån som kan hjälpa en där annars.

Jag var uppe kvart över sex imorse för vi börjar halv åtta på morgonen. Självklart så sov ja dåligt under natten och vakna flera gånger när ja verkligen behövde sömnen. Men det var inget att göra åt, det var bara att masa sig upp när klockan ringde.

Vi får hoppas att det går bättre imorgon. Ja ska va där tis-fre den här veckan. Ja får nog ta en tupplur när ja kommer hem på fredag om ja ska va ute på kvällen känner ja. Det är ju hamnfest i helgen så då blir det ut.

Efter att ja kom hem vid tre så har ja inte orkat göra så mycket. Mest suttit här bara. Ställt mig i bostadskö har ja gjort idag också. Ja vill inte bo hemma alltför länge känner ja. Man vill liksom ha sitt privatliv och sina egna rutiner som man vant sig vid när man haft ett eget ställe. Å ja saknar friheten att kunna göra saker utan att få en massa frågor =p

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen tack, vad glad jag blir :D

2010-08-05 @ 22:51:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0