Söndagsutflykt

I söndags var jag, Helena och Patrik på söndagsutflykt till Bergs klätt. Både jag och Patrik hade kamerorna med så vi lekte paparazzi (eller hur det stavas). Ja fick en massa myggbett och minst två pissmyror bet mig vilket inte var så trevligt. Men ja fick lite motion vilket verkligen behövs nu. Ja blev ju flåsig bara av att gå där på berget. Det är ju inte speciellt bra. Men det har blivit dåligt med träning nu när ja ha flyttat hem. Ja har ju inte längre nån Johannes som drar med mig till gymmet så då blir det inte av. Ja har inte nån motivation till det, ja tycker bara det är jobbigt å så är ja ju rätt lat också.

Idag gick det inte så bra på jobbet. Eller ja gjorde inte en massa fel eller så men det var en massa varor idag så ja hann inte riktigt klart. Men ja får väl ta det imorgon i stället, det går ju det med. Då borde det inte vara lika mycket att göra. Det brukar va mest på tisdagar men idag var det som en tisdag. Det var ovanligt mycket för att vara en onsdag.

Chefen fråga mig även om ja kunde fortsätta längre så ja ä kvar till september ut iaf å det säger ja ju inte nej till. Det har ju inte direkt kommit upp något annat jobb än å det vet man ju aldrig när det gör om det nu ens gör det. Så nu vet jag vad ja ska göra den närmsta tiden =).

Nu tänkte ja visa lite bilder från i söndags (även fast ja inte gillar dom på mig eftersom ja är osminkad =p)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hur går det för honom med fotandet? :)



Förresten.. Det här med din design. Är du nöjd med den eller vad var det nu du ville ha?

2010-08-12 @ 21:59:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0