Blev kopplad till mig själv

Tänkte bara berätta om en lite komisk grej som hände på jobbet härom dagen. Det var nämligen så att vi hade fått lite grejer som vi inte visste vad vi skulle göra med för på följesedeln stod det att dom skulle vara till julkitten. Men vi hade inte fått nåt meddelande om att nåt skulle bytas ut. Så då ringde jag först till Tamro, som skickade dem till oss. Men de visste ingenting utan hänvisade mig till Organisationen. Så då skulle ja försöka ringa till Hjärtats support i stället. Så först fick jag prata med nån tjej där och ja berätta att ja ville veta vad det var meningen att vi skulle göra med det vi fått. Men hon verka inte veta riktigt och helt plötsligt hade hon kopplat mig till en annan kille utan att ens säga det till mig så ja blev lite förvänad. Så då hörde ja inte riktigt vad han sa utan ja tyckte han fråga vartifrån ja ringde och då sa jag ju Arvika torget och då försvann han och det börja ringa i telefonen hos oss. Så tydligen hade han kopplat mig till mig själv =p. Men ja ville ju inte prata med mig själv heller. Så fruktansvärt roligt, det tyckte jag just då iaf =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0