Förkyld till jul?

Jag har gått och haft ont i halsen nu ungefär en vecka och förra helgen var ja väldigt sliten och trött. Men eftersom det inte hände nåt mer så trodde ja att det inte skulle bli nåt värre. Men tji fick jag, idag så retar det i halsen också förutom att det gör ont och så är inte min röst vad den borde vara =p. Så frågan är om man kommer va sjuk i jul då. Ja hoppas att det går över tills på fredag men man vet ju aldrig hur långvarigt sånt där blir. Men det kanske var min tur nu då eftersom ja klarat mig rätt bra i höst annars.

Idag på jobbet så var ja nästan sysslolös. Ja hade redan fått hjälp med det ja skulle göra så det var nästan inget jobb kvar till mig. På slutet så slog ja in presentförpackningar i cellofan t.e.x. Å innan det jämförde jag restlistor och det har ja bara hunnit med en gång tidigare under hösten. Men det var ju väldigt bra att ja hann göra det nu då.

När ja gick hem såkörde mamma å pappa förbi mig när ja va vid Verken så ja fick skjuts den sista biten, det var inte fel det =).

När vi kom hem så åt vi och sen så gjorde jag och mamma knäck och kola. Det är ju det bästa ätbara under julen det, allt godis =). Julmaten kvitttar bara jag får mitt godis.

Sen så har ja försökt plocka undan lite så ja kan få plats med lite julsaker här.


Kommentarer
Postat av: Helena

Din latmask, kan du inte gå den lilla biten :0)

2010-12-21 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0