Arg på mig själv

Ja förstår inte vad det är för fel på mig alltså! Nu i helgen hade jag behövt plugga en del eftersom vi har rätt mycket att göra. Men vad gör jag då?! Jo jag är innne på internet å kollar facebook typ stup i kvarten. Å i fredags låg ja typ å sov hela dagen efter att ja hade kommit hem från skolan. Visst har ja hunnit plugga lite åxå men inte alls lika mycket som ja hade tänkt mig. Usch vad arg å besviken ja ä på mig själv. Varför gör ja inte som ja säger?! Ibland känns det som att det sitter nån innne i mitt huvut som försöker förstöra för mig. Ja ha ju iaf hunnit skriva lite frågor å funderat till intervjun på onsdag. Å idag har ja kollat igenom frågorna vi har gjort inför intervjuerna i arbetsmiljöledning å så har ja tränat på det ja ska säga imorgon på seminariet. Men det vill verkligen inte sätta sig den här gången. Ja får väl läsa innantill som vanligt då. Det känns säkrast så, då blir det ju inte fel iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0