Ensam i kväll

Idag hade jag sagt till mig själv att ja skulle jobba effektivt med att plugga. Vilket betyder att ja ine skulle gå in på internet hela tiden å göra sånt ja inte skulle göra. Men det gick väl lite sådär måste jag säga. Ja får väl försöka imorgon igen å se om det går bättre. Men det brukar ju inte gå så bra direkt. Ja tycker den här uppgiften är väldigt svår nu och vet inte riktigt hur jag ska lägga upp saker och ting. Innan ja hade gjort intervjun kändes uppgiften lättare men nu vet ja inte vad ja håller på med riktigt. Dessutom blir det svårt att hitta förslag till förbättringar känner jag. Suck!

Ikväll får ja underhålla mig själv för Johannes är i Boden å ska festa. Ja fundera på om ja skulle göra scones, ja ä lite sugen på det. Men ja funderar lite på om man kan göra det bara till sig själv =), det känns ju lite hmm konstigt eller. Ja vet inte riktigt vad ja menar egentligen men. Vad flummigt det blev nu känner jag.

Igår såg vi iaf på film, vi såg Knowing. Den var väl helt okej men ganska konstig. Vi åt även ballerina kladdkaka för jag hade köpt det för jag tyckte att det lät spännande. Dom var väldigt goda tycker jag så dom rekommenderar jag.

Igår fyllde även mitt ex 25 år och jag funderade på om jag skulle skicka ett grattis men det gjorde jag inte. Jag vet inte riktigt vad man "bör" göra i en sån här situation. Allt har ju blivit så knepigt. Men jag tänkte att han kanske helst inte vill veta av att jag finns så då är det kanske bäst att låta bli. Jag önskar att vi alla kunde vara vänner igen men det kanske är för sent nu...

Ballerina Kladdkaka
Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0