Fixat en intervju

Nu har jag fått tag på någon att intervjua till min individuella uppgift i organisation och organisationsutveckling. Det blir en på personalenheten på LTU. Så då försvann det orosmolnet. Men det känns väldigt jobbigt att göra en intervju. Ja vet inte hur ja ska klara av att fråga, lyssna och skriva samtidigt. Ja har ju liksom inte så stor vana av att göra intervjuer. Men men nu måste jag ju så det är inte så mycket att göra åt.

Sen i den andra kursen i det grupparbetet verkar det bli tvärtom. Där verkar vi inte få intervjua de vi vill. Vi har bara fått en att intervjua av dem än så länge. Så vi får ta personliga kontakter, som Johannes i mitt fall. Å det känns ju väldigt synd. För vi hade behövt prata med iaf ett skyddsombud och enhetschef. Men man kan ju inte tvinga dom att samarbeta. Men väldigt tråkigt att de inte känner att de vill hjälpa till.

Idag har det varit väldigt kallt, ungefär 20 minus. Å det tycker jag är väldigt jobbigt. Ja gillar inte sån kyla. Det är inte trevligt att vara ute när det är så kallt. Ja förstår inte folk som kan tycka att det är friskt och skönt när det är så kallt. Ja tycker det är ganska friskt ute även om det är tio minus. Det räcker mycket väl om det var bara fem minus eller nåt. Men nej då det ska va riktigt kallt. Brr. Ja vill ha sommar! Eller iaf vår. Men det lär ju dröja ett tag. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0