Intervju idag

Idag klockan ett ska jag göra min intervju och jag bävar inför det. Jag grät en skvätt över det igår för jag kände mig så stressad å behövde nog få ut känslorna på nåt sätt. Idag känner jag mig väldigt nervös. jag har liksom aldrig gjort det här förut. Men vi får se hur det går. Hoppas hon är snäll och förstående och inte en sur tant. Jag har precis skrivit ut frågorna och nu när jag har gjort det känns det som att det så många frågor. Men ja vet ju inte hur snabbt hon svarar eller hur många man ska skriva för en timme. Det är jobbigt att det är så sent på dagen för nu måste jag gå och våndas ända till dess. Hoppas jag hittar henne när ja väl ska dit åxå, ja vet ju inte riktigt vart hon sitter å så. Eller var personlaenheten sitter över huvud taget.

Idag skickade jag en felanmälan om att det är så kallt i vardagsrummet åxå. Å typ en minut efteråt ringde det upp en gubbe som fråga frågor som ja inte kunde svara på. Alltså ja kände mig så dum när ja inte visste vad det var han prata om. Men han sa att 19 grader va ju lite kallt å han skulle skicka dit nån idag. Så ja sitter här å är nervös över att det ska komma nån när som helst. Hoppas han eller hon kommer när ja är i skolan å gör intervjun. När jag tog ner termometern från väggen så fastna häftmassan i tapeten åxå så två bitar lossnade, det kändes ju inte heller så bra. Då kanske nån undrar varför jag tog bort den från väggen och det var för att man skulle mäta temperaturen minst en meter från väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0