Kallt

Idag är det fortfarande lika kallt. Imorse när jag gick upp var det 27 minus. Brr! Tur man inte behöver va ute nån längre stund. Jag har bara varit å tvättat annars har ja undvikit att va ute i kylan. Dessutom är det ju kallt inomhus, iaf enligt min standard iaf. Här i vardagsrummet är det värst, det är mellan 18 och 19. Men det är väl som Johannes sa för att det är så många fönster här. Men jobbigt att det är just det rummet ja använder mest då. Alla de andra rummen är ju varmare.

Johannes åkte iväg 13.20 för han skulle jobba igen idag så ja får spendera kvällen med mig själv. Inte det roligaste sällskapet direkt men vad gör man?

Jag har försökt att läsa lite om personal- och kompetensförsörjning idag åxå. Med fokus på rekrytering då eftersom ja tänkte fråga om det i min intervju. Försöker komma på vad jag ska fråga om. Men det är väldigt svårt att veta hur många frågor man hinner ta med på en timme å sådär. Beror ju väldigt mycket på hur mycket hon pratar å så liksom. Usch ja börjar bli nervös över det där.

Det verkar ordna sig med de andra intervjuerna åxå nu, vi ska intervjua en person nästa vecka. Eller minst en iaf.

Ikväll blir det å se Melodifestivalen. Egentligen hade ja bara tänkt se finalen men det går ju inget annat bra på tv så det får bli så. Ja såg ju förra helgen åxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0