Kritik

Imorse var jag och skulle hämta några enkäter. Jag hade fått ett mail där rektorn skrev att hon hade fått in åtta stycken men när jag kom dit var inte hon rektorn där utan en annan och hon hitta bara fem stycken. Så det var ju dumt. En annan dum sak är att när ja gick dit så halka ja å ramla på rumpan när ja gick nerför en liten backe. Ja blev blöt i rumpan :p

Sen så åkte vi till F21 å intervjuade en ganska hög chef där angående en gruppuppgift. Sara jobbar ju där så hon har ju kontakter.

Sen åkte ja hem å gjorde inte så mycket. Sov en del, det är ju så skönt =)

Så ha vi gjort mat och sett på tv.

Ja kollade min stundentmail också och jag hade fått ett ganska otrevligt mail enligt mig själv.
"Hej Sofia, jag är en av de lärare på XXXskolan som lovat att fylla i din enkät, nu undrar jag bara - hur kunde du välja teckensnittet Bembo? Det är ju knappt läsbart och när jag gick min utbildning fick vi lära oss att bara använda Times New Roman eller liknande. Detta teckensnitt ser inte seriöst ut.
MVH XXXX"

Jag är ju en sån som tar åt mig väldigt mycket av kritik och ja fick en klump i halsen när jag såg det här. Anledningen till att jag skrev i Bembo är för att vi enligt våra instruktioner ska skriva uppsatserna i Bembo å därför gjorde jag även enkäten i det typsnittet. Dessutom så är det inte så stor skillnad på dem så att det skulle bli oläsligt i det typsnittet tycker ja =(. Men men hon tyckte visst det. Så ja gjorde om enkäten till Times New Roman å skicka till henne då så får vi se om hon svarar på den, det känns inte så men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0