Melodifestivalen deltävling 4

Eftersom att jag är själv och inte har någon att diskutera med så tänkte ja skriva vad ja tycker här i stället

Sibel: Jag gillar inte henne så jag har svårt att bedöma det hon gör :p. Men låten var väl helt ok. Det jag tänkte på var att hennes klänning gjorde att det såg ut som att hon bara hade väldigt långa ben och nästan ingen överkropp...

Py: Usch vad dåligt! Det lät falskt tycker ja. Ja kom å tänka på John Lennon när ja såg dom glasögonen

Neo: Varför göra om rösten sådär? Vore mycket bättre om han bara sjöng vanligt hela tiden i stället. Påminner om BWO tycker ja.

Lovestoned: Färgglatt och gör att man blir på bra humör. Helt okej.

Anna Bergendahl: Ja fattar inte hur den rösten kommer från henne det stämmer liksom inte överens =). Ja gillar det här bidraget. Men skorna passa inte riktigt till kläderna tycker ja...

Pernilla Wahlgren: En riktig schlager med guld och glitter. Fast ja ä ju inte så mycket för schlager eller låtar på svenska heller för den delen.

Noll Disciplin:Nja skatepunk skulle ja inte säga, det känns lite snällare tycker ja. Ja fick nån association till Martin Svensson på nåt sätt...

Peter Jöback: Bra låt. Men ja tycker inte discoljusen tiktigt passade in . Känns som att dom testade lite olika typer av scenografi utan att bestämma sig så de tog med allt =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0