Ryggont

Alltså jag vet inte riktigt vad jag har gjort men nånting fel är det iaf. Ja ha väl sträckt mig eller nåt å det känns väldigt onödigt. Det började i torsdags på kvällen. På dagen hade jag varit i skolan och jag hade med mig datorn. Så ja tror att det blev lite tungt å dessutom vände ja mig på nåt konstigt sätt när ja tog av mig väskan en gång så det gjorde ont å knaka i ryggen, så det kan va då som det hände nåt i ryggen. Men på kvällen börja ja iaf känna det. Sen hela dagen igår och idag har jag haft ont. Å ja tror att det är lite värre idag än det var igår. Det gör ju inte ont hela tiden som tur är utan det hugger liksom till när ja gör vissa rörelser. Att böja sig å ta upp saker från golvet är tex väldigt jobbigt just nu. Jaja får väl hoppas att det går över.

Idag har jag läst ut en skolbok och skrivit lite på metoddelen på min D-uppsats. Annars går det väldigt trögt med min uppsats. Ja ska hämta nåra enkäter nästa vecka så då får ja väl skriva in dom i SPSS å så. Men ja skulle behöva ca 5 stycken till svar. Suck!

Jag och Johannes har även varit å handlat. För kaustiksoda för å lösa en propp i köket. Igår märkte jag nämligen att vattnet liksom inte ville åka ner utan stanna i diskhon. Så idag har vi rengjort rören där. Känns ju inte så väldigt miljövänligt att hälla ut frätande medelsådär i vasken men :p.

Sen var vi på Storheden å åt mat å handla lite på Coop. Å sen hyrde vi film på Ica, Flickan som lekte med elden.

Så ikväll har vi sett på film då. Den var bra. Nu får man se när man ska se den sista åxå, för det måste man ju. Så man vet vad som händer sen. Ja var riktigt duktig å lista ut att den blondekillen va hennes bror åxå redan innan man fick reda på det. Duktig ja ä va?! =)

Imorgon ska ja å Johannes spela Squash. Det blir första gången ja testar det. Få se om det är nåt skoj å om ja fattar reglerna. Johannes ha ju spela en gång tidigare så han ä ju inte så bra på det heller. Vi får även se om min rygg klarar av det.


Kommentarer
Postat av: Ida

Har haft så där några gånger jag med. Då gick jag till akuten en av de gångerna, de sa att det lät som ryggskott och att jag skulle ta voltaren tillsammans med alvedon eller om det var panodil. Kanske något du kan testa?

2010-02-07 @ 16:41:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0