Squash

Idag testade jag att spela Squash för första gången i mitt liv. Man kan spela det på gymmet å ja ha alltid undrat hur man spelar å om det är roligt. Så idag var jag och Johannes iväg och testade. Fast han hade redan testat en gång med en arbetskollega. Jag måste säga att ja tyckte det var väldigt roligt. Å dessutom var det väldigt ansträngande att springa fram å tillbaka där. Man blev väldigt svettig och trött så det var väldigt bra träning. Synd bara att man måste vara två för att spela, då kan ja ju bara göra det när Johannes kan å vill. Fast det där med att spela enligt reglerna var lite svårt. Detvar svårt att träffa där man skulle. Mina bollar ville gärna åka i taket :p. Men vi spela inte så regelrätt utan bara gjorde lite som vi ville å för skojs skull. Det är verkligen något ja kan tänka mig att göra igen. Men nu har ja ett blåmärke under knät åxå för ja halka på golvet å ramla, men det är smällar man får ta =)

Idag är ja nästan helt bra i ryggen åxå så det är ju bra.

Efter vi hade spelat så gick vi även å styrketräna lite. Så ja ha vart riktigt duktig idag kan ja säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0