Trevlig fredag

Idag har det inte blivit något pluggandeutan jag har gjort andra roligare saker.

För det första så träffade jag Ida i stan och åt lunch med henne, Mikael och Sara på Exotic. Det blev buffé med en massa onyttigt. Å efterätt fick man åxå.

Sen fick ja lite bråttom för ja å Johannes hade bokat en Squashsal kvart i två. Så jag åkte bussen och skyndade mig å stressade till gymmet. Men vi hann iaf spela en halvtimme, vanligtvis har man 45 minuter på sig. Det gick väl lite sådär för ja kan verkligen inte träffa där man ska träffa å ja kan inte skjuta så hårt eller taktiskt å ja kan inte springa så fort. Dessutom ä ja lite rädd för bollen när Johannes skjuter sådär väldigt hårt.

Sen så hade vi handledning för vår gruppuppgift i Arbetsmiljöledning. Å efter det så bar det av till Tuna och bowling. Det var vi som är kvar av klasen som spelade. Vi är ju fem kvar nu så det är inte så många. Det var väldigt trevligt och det gick ganska bra iaf. Jag vann ju inte nån serie men ja kom inte sist heller så. Ulrika vann det totalt. Jag hittade också ett bra klot som var alldeles lagomt tungt, 9 kg. Efteråt så åt jag, Ulrika och Jon-Erik pizza och Sara Ö satt med oss och tittade när vi åt å Sara N åkte hem. Ja tyckte synd om Sara som bara satt där utan att kunna äta. Hon är ju allergisk mot en massa saker, som mjölk å tomat å allt möjligt annat.

Å nu sitter ja å ser på tv. Johannes har åkt till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0