Vad ska man göra mot kylan?

Igår hade jag som intervju och det gick ganska bra faktiskt. Det kändes mest bara nervöst innan. Hon var väldigt trevlig och lätt för att prata. Men ett annat problem är att hon nog inte riktigt var rätt prson att prata med. Hon hade ett mer övergripande ansvar än vad jag hade velat. Så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det men jag hoppas att det kommer att gå på något sätt iaf.

Det var en gubbe här och kollade på elementet i vardagsrummet. Han bytte nån grej på det å la in ett papper utanför fönstret, ja fatta aldrig riktigt var å varför det skulle va bra men. Men tyvärr så är det lika kallt idag så han ska komma igen idag å kolla. Suck! Varför kan det inte bara funka. Ja vill inte ha det så kallt inne, det är inte trevligt. Ja får sitta med filten över mig. Ja försökte även ta på mig vantar när jag skrev på datorn men då funka ju inte "musen" eller vad man ska kalla den där plattan. Ja hoppas att det kunde bli lite varmare ute för då skulle vi säkert inte ha det så kallt inne heller. Det räcker med den här kylan nu.

Idag har ja inte haft något i skolan så jag var och tränade en sväng. Jag har nämligen lovat mig själv att varje vardag då jag inte har något i skolan så måste jag gå och träna. Så att ja kommer iväg nån gång iaf. Nu är det ju väldigt sällan som vi inte har något alls så det blir ju tyvärr inte så ofta men, typ en gång i veckan bara. Men det är väl bättre än ingenting. Bodypumpen ha ja helt lagt på is just nu. Vet inte om ja kommer börja igen men nu känns det inte så iaf :p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0