Bowling

Igår kväll så var jag för första gången på Rajjens. Det såg väldigt annorlunda ut än det gjorde när mixmix var där tycker jag. Men det är väl för att de har delat stället i två delar å så kanske.

Kristin och Sebastian kom och hämtade mig vid sex. Sandra var redan där inne när vi kom så vi gick och satte oss vid ett bord och beställde mat. Jag åt Nachotallrik och det var gott tycker ja =). Dessutom hade de såserna bredvid och det gillade jag eftersom att ja inte ä så mycket för sånt tjafs. Haha

Efter maten så åkte Sebastian iväg och lämnade oss tjejer för oss själva. Vi satt där och snackade och tog nån cider. Sen vid åtta så hade vi bokat tid för bowling. Det började väldigt bra för mig med en strike direkt =). Det gick mycket bättre den här gången än senast då jag var med Johannes och Ulle. Men ja tror det beror på att de hade klot på 8 kilo här och det var helt perfekt för mig. Ja vann två serier och även totalt. Ja fick 103, 104 och 91 poäng=298. Mittenserien vann Kristin å tyvärr så vann inte Sandra någon. Det hade ju varit mer rättvist om vi hade vunnit en serie var. Det var iaf väldigt roligt å spela.

Sen så satte vi oss och snacka lite mer och drack nån cider till. Å vi bestämde oss för att åka till Sandra å spela lite guitar hero så Magnus kom och hämtade oss.

När Sebastian lämnade av mig hemma när han hämtat mig och Kristin så såg vi en räv springa här på gatan å den va ju inte speciellt rädd för bilen utan den stod där på gatan å titta nyfiket på oss. Sen sa mamma att Helena åxå hade sett den nån gång å idag såg vi den igen. Ja tror att det är nån som matar den eller nåt eftersom den håller till här.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jasååå, not far, sisådär 10mil? Haft det bra annars då?

2010-01-10 @ 19:26:23
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jadåå, mår riktigt illa:/ sprungit på toa ett x antal ggr. hon ajg har varit med i karlstad har legat och spytt hela kvällen.. så antagligen smittad:P blääää

2010-01-11 @ 21:13:18
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jobbigt att du inte kan få färg:/ själv blir jag brun om man bara säger sol till mig:P

2010-01-11 @ 22:35:15
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0