Dåligt med sömn

Imorse var det en tidig morgon för mig för ja skulle lämna ut enkäter halv åtta. Å hela natten låg ja å vred mig å sov väldigt dåligt. Atagligen för att ja trodde att ja skulle va tvungen att stå å prata framför folk å det hatar ja. Ja fick meddelande vid halv ett åxå å ja vakna å trodde verkligen att ja skulle upp då. Ja satte mig t.o.m. upp å va beredd att gå upp. Men så börja ja fundera å så titta ja på klockan å då kändes det väldigt skönt att den inte va så mycket så ja fick fortsätta att sova lite till.

Väl på skolan så visste ja inte riktigt vart ja skulle men ja träffa som tur var på rektorn där i korridoren. Hon var verkligen en jättesöt och trevlig person. Å som tur var behövde ja bara lämna enkäterna till henne så skulle hon lämna ut dom.

Sen gick ja hem å sov igen. Ja borde väl inte gjort det men det är ju så skönt å ja sov ju så dåligt under natten.

Vid halv ett så gick ja till skolan för vi skulle diskutera ena grupparbetet. Tyvärr kom vi väl inte så mycket framåt men. Sara hade med sig Rasmus åxå å han ha ju blivit så stor nu å "pratar" en massa å vill va med å va aktiv. Först så fick andra Sara hålla honom men så sträckte han armarna efter mig så då tog ja honom =)

Sen hade vi två lektioner. Det var väldigt jobbigt för nåra andra hade nån lektion där de spela massa musik som störde. Dessutom är läraren väldigt tråkig och monoton å pratar tyst. Man blev väldigt trött.

Sen efter skolan ha ja inte gjort speciellt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0