Dumma skrivare

Det blev ingen promenad till affären idag. Jag är verkligen sämst på att komma iväg. Men det är inte roligt att gå själv tycker jag. Så ja sitter här å blir tjock i stället =)

Imorgon börjar jag skolan igen. Det känns jobbigt och nervöst. Jag vet inte vad det är för lärare. Det är någon vi inte haft tidigare. Men ja tror att ja vet. Vi får väl se hur den personen är då (antagligen en kvinna om ja tror rätt). Hon heter iaf RAL på schemat å det är ju lite roligt om man kommer från Värmland som jag =). Det betyder typ konstig.

Idag har jag skrivit ut en massa papper. Bland annat tio enkäter som jag ska lämna ut till lärare. Men jag blev så irriterad på min skrivare för det blev en vit rand på papprena. Fastän det inte var längesen ja bytte toner. Den förra räckte ju i typ tre år! Så nu får ja väl fylla i med blyerts eller nåt då men det ser ju inte så professionellt ut om man gör så. Men ja vill ju inte slänga dom liksom det känns lite slösigt. Det jag frågar mig själv är varför jag inte skrev ut enkäterna först för? För de andra grejerna var ju bara till mig själv. Suck!

Igår såg jag ju som sagt på Robinson. Men ja tyckte inte det var rätt av dom att rösta på Mats. Ja gillar ju honom. Ja tycker han ä mest värdig att vinna. Ja hoppas att han lyckas ta sig tillbaka i tävlingen. Det var ju ganska väntat att han skulle åka ut så ja blev inte förvånad men ja tyckte det var fel.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gillar också Mats. Han är en riktig krutgubbe :)

2010-01-17 @ 19:08:41
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0