Ensam i helgen

Nu var det ju längesen ja va ensam under helgen eftersom ja ha vart i Arvika ett tag. Men nu i helgen kommer ja va helt själv. Det är ju ganska tråkigt men det kan väl kanske va bra åxå på nåt vis. Hur ha ja inte kommit på än men :p

Johannes åkte kvart över sex till jobbet å han kommer tillbaka på måndag. Men vi hann iaf umgås lite igår efter att han kom upp. Vi var i stan å kolla efter prydnadskuddar till soffan å åt lunch. Vi hitta inga som vi verkligen gilla så det blev inga kuddar men. Ja tycker det är lite mycket med 200 för en kudde men så är ja ju rätt så snål åxå :p.

Sen så såg vi två filmer. Beowulf och Dark city. Å det var väl inga höjdare enligt mig men Johannes tyckte väl den första va lite bra. Dom va rätt knepiga båda två. Men det var trevligt att bara va med Johannes eftersom det var så längesen vi sågs.

Idag så har jag läst ett kapitel i boken vi ska ha till nästa kurs. Det blev inte så dyrt med böcker denna terminen så det var ju skönt. De flesta fanns på Arbetsmiljöverkets hemsida som pdf-filer. Å allt är på svenska åxå det gillar ja väldigt mycket. Å den här boken jag läser nu tycker jag är väldigt bra och ger förklarande exempel å man förstår vad dom menar. Å det kan man verkligen inte säga om alla böcker.

Annars ha ja bara slöat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0