Kallt

Idag har jag läst i min bok igen. Ja börjar bli lite nervös över den här terminen nu. Det känns som att det kommer va en massa jobbiga grejer. Våra examinationer är nåra individuella utredningar (vad det nu innebär), ett grupparbete och seminarier. Å det känns jobbigt tycker jag. Ja gillar faktiskt salstentor bättre. Det kanske folk tycker är väldigt konstigt men sån är jag. Den formen av examination gör mig minst nervös. Men allting muntligt är så jobbigt för mig. Jag blir så nervös att jag inte kan koncentrera mig och jag glömmer bort vad det var jag skulle säga och hakar upp mig. Nej usch det känns jobbigt.

Dessutom har jag ju uppsatsen kvarsläpande som jag måste göra klart samtidigt som de nya kurserna.

Jag var även duktig och gick till gymmet idag. Det tog verkligen emot men jag sa till mig själv på skarpen till slut och då kom jag iväg. Jag stog och trampa där en timme. Jag önskar verkligen att jag var en sån där som tyckte att träning var roligt och nåt som jag inte behövde släpa mig till. Det skulle gå mycket bättre om jag hade en träningskompis tror jag. Jag har verkligen svårt för att hitta motivationen för att gå dit. Det är mycket roligare när jag går med Johannes tycker jag. Men han jobbar ju en massa så ja kan inte gå med honom alltid. Jag är ingen sportig och aktiv person utan jag är väldigt lat så det tar verkligen emot. Jag önskar att ja kunde hitta någon träningsform som jag verkligen tyckte var kul men ja vet inte om det finns någon sån.

Det var väldigt kallt ute idag tyckte ja åxå. Det var ju inte så farligt egentligen, det var ju cirka minus 10. Men det blåste och det kändes mycket kallare än det var. Så det var inte speciellt kul att vara ute. Å sen va ja tvungen att handla åxå. Å va kommer ja på när ja kommer hem då? Jo att ja ha glömt det ja gick till affären för att handla. Det är slut på Havre Fras så det tänkte ja handla. Ja blev lite irriterad på mig själv där. Å ja orka inte gå dit igen. Vi får väl se om ja orkar gå dit en sväng imorgon. Ja fick iaf med mig godis från affären =)

Ikväll blir det godis och Robinson i min ensamhet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0