Lista

Tänkte köra en lista som ja låna av Ida så här på fredagskvällen

Samtliga förnamn: Britt, Sofia
Smeknamn: Fia
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen speciell
Vad tror folk om dig? Det vet ju inte jag men ja kan ju gissa att de tycker att jag är blyg och ambitiös
Stämmer det? Ja det gör det väl, fast ja tror att folk tror att jag är bättre på att plugga än jag är
Vilken är din sämsta sida? Att jag oroar mig så mycket
Vad får du oftast komplimanger för? Ja vet inte om ja brukar få så mycket komplimanger, förutom från Johannes då
Vad säger du för att imponera på någon? Ja brukar inte försöka imponera på folk
Hur imponerar man på dig? Lyckas med någonting svårt kanske
Brukar du skratta för dig själv? Ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Det blir bra. Då ses vi!
Var bor du? Luleå
Trivs du där? Nej, eller staden är det väl inget fel på men det är det geografiska läget jag inte gillar
Äger du några Converse? Nej
Brukar du bli för full? Nej
Nästa mål i ditt liv: Få examen
Hur svarar du i mobilen: Hej eller Hej det är Sofia
Vem ringde du senast? Mamma
Antal timmar sömn inatt: Ca 8,5 timmar
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När jag känner att jag har kontroll över saker och ting och känner mig omtyckt
Hur känner du dig nu: Stressad över allt som ska göras den här terminen
Vad tycker du om dina fötter: Inget speciellt
Vad saknar du: Bra självkänsla
Hade du en bra kväll igår: Nja den var väl okej
Favoritdryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig på vardagar: Det är olika.
Är du blyg? Ja tyvärr
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är ju roligare att få, det blir mer personligt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: Ja
Är du nöjd med ditt liv: Nja inte direkt
Är du allergisk mot nåt? Nej
Vad är det värsta du vet? Att känna sig uttittad
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen aning
Vad längtar du till? Att skolan ska ta slut
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Det vet jag inte
Hur gammal är du: 23, fast härom dagen blev ja fundersam å tänkte för en lite stund att ja va 22 =D
Du samlar på: Dammråttor =D, annars tänker ja inte säga vad ja sparar på för det är så konstiga saker
Röda eller gröna äpplen: Röda
När grät du senast: I förrgår
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
Vill du gifta dig: Ja
Är du bra på att laga mat: Nja
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Åt vissa håll, haha =D
Är du musikalisk? Nej
Tror du på ett liv efter döden? Ja vet inte
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömn? Nej
Har du kräkts i sömnen? Nej, kan man göra det?
Senaste låt du hörde? Nån av låtarna från Let´s dance
Biter du på naglarna? Ibland tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0