Nyår

I torsdags var det som sagt nyårsafton och även Helenas födelsedag.

Så på dagen fira vi henne med paket och tårta.

Sen på kvällen så skulle jag till Kristin och Sebastian. Jag hade lite problem med vad jag skulle ta på mig. Jag hade lite svårt att bestämma mig. Ja ville ju ha nåt lite finare men ja ville inte va ensam med att ha klänning. Men ja har inte så mycket finkläder å ja tyckte att jeans å tröja kändes lite väl vardagligt så det fick bli klänning då iaf efter många om och men =). Sen så fick Helena locka mitt hår med min nya locktång. Ja tyckte att det var ett bra tillfälle att pröva den.

Vid halv sex så gick jag till Sandras mamma å pappa å så åkte jag med hennes pappa å hämta henne, Eva och Calle i stan. Sen åkte vi till Kristin och Sebastian. Vi hade knytkalas så alla hade tagit med sig någon mat. Jag hade gjort kycklingsallad. Som tur var hade ju alla med sig olika mat så det blev lite blandat. Men det var lite svårt å veta hur mycket man skulle göra. Det blev nog lite väl mycket egentligen så de fick nog en hel del rester att äta :p.

Sammanlagt blev vi iaf nio personer och vi hade det väldigt trevligt tycker jag. Jag testa att spela Mario cart för första gången å självklart kom ja sist. Ja tyckte inte om den banan där man kunde åka över kanten. Dom där kanterna gilla verkligen mig verka det som.

På tolvslaget så var Sebastian och Johan ute och tände raketer och vi andra kolla på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0