Pulkaåkning

Idag gick jag upp vid elva, jag är som sagt ingen morgonmänniska direkt.

Sen så har ja mest suttit här vid datorn. Ja såg att det var Harry Potter på teven förut å tänkte kolla på det men då var det dubbat så det kändes inte så kul å se på då. Det är bara löjligt med dubbade filmer ju. Man stör sig så.

Jag har även bestämt att ja ska träffa Emelie på sunday imorgon å ja ha även skicka meddelande till Hanna men hon ha inte svara. Å så ska ja å Sandra å Kristin åka slalom på onsdag. Det ska bli kul. Ja åkte ju även förra söndan å trodde att det skulle bli enda gången men nu verkar det bli en gång till då och det är ju jättekul.

Igår var jag även iväg på roligheter. Ja var nämligen med Helena och Lovisa och åkte pulka. Det var längesen sist det. Först åkte vi till Ingestrand. Men där var det så mörkt och backen ä så kort. Så efter ett tag så åkte vi till Rackstadbacken i stället (slalombacken i Arvika). Å där gick det fort kan ja ju säga. Det var väldigt sällan som ja inte åkte ur pulkan. Min pulka var väldigt obekväm i ryggen och trasig i botten å det blev ju inte bättre av åkningen. Men det var väldigt roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0