Tillbaks i norr

Då var ja tillbaka i Norrland igen då.

I tisdags var det alltså dags att åka igen. Mamma och pappa skjutsade mig till Karlstad. Vi åt även lunch innan jag åkte iväg. Det blev lasagne för min del.

På tågresan till Stockholm så sov jag mest och lyssnade på musik.

På Arlanda var jag rädd för att ja skulle få övervikt igen men det fick ja inte som tur va =). Men det måste vart nära för ja hade ju inte så mycket mindre grejer i väskan nu tycker ja.

På Arlanda såg jag även en kändis- Sverker Olofsson (PLUS). Jag som annars inte brukar se några kändisar alls när jag är ute å reser å nu såg ja på både nervägen och uppvägen.

Tyvärr så var flyget försenat lite men bussen från flygplatsen vänta ju som tur var men bussen från stan hade gått för två minuter sen när ja kom dit så ja fick sitta och vänta en haltimme ungefär. Synd att Johannes jobba så han inte kunde hämta mig. Men tur att det var så varmt här då. Det var runt nollan så ja slapp ju frysa. I Arvika var det i alla fall minus tretton eller nåt.

Det kändes inte så kul att komma tillbaka och jag kände mig lite ledsen. Men nu börjar det kännas bättre när Johannes ha kommit hem å så. Men helt bra vet ja inte om det nånsin kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0