Bio, jogging och examensbevis

Igår låg jag ute på gräsmattan igen och läste och lyssna på musik. Den här gången hade jag solkräm också så jag inte skulle bränna mig mer. Man lär av sina misstag.

Efter tre när Helena kom hem från jobbet så drog hon med mig på en joggingtur. Det var inte skönt som vissa säger utan det var bara jobbigt. Det där med träning kommer inte naturligt för mig. Jag har ingen motivation till det och tycker bara det är jobbigt. Ja ha väl inte hittat den träningsformen som passar mig kanske. Eller så är det helt enkelt för att ja är lat :p. Men jogging kan jag ju säga är absolut inte min grej. Man har ont när man andas och pustar och får ont i benen. Sen så blir ja ju så röd i ansiktet av minsta ansträngning också och det håller i sig ett bra tag efteråt. Å idag har jag träningsvärk såklart.

Efter joggandet och mat så gick jag till Emelie och vi gick på bio. Vi såg Twilight: eclipse. Den var bra tycker ja. Ja gillar ju filmer/serier med vampyrer och det har ja gjort ända sen ja såg Buffy på teve. Så det är inte bara för att det är inne just nu. Sen så är ju Jacobs magrutor rätt trevliga också =).

Idag så var jag till stan en sväng och kollade rean men ja hitta inget. Men ja fick ju en promenad iaf vilket kan va bra har ja hört.

Idag har även mitt examensbevis kommit och min uppsats. Det känns skönt att ha det i sin hand. Jag har skrapat ihop ganska bra betyg också faktiskt. Ett betyg mer än hälften var VG så det var ganska lika med betygen.


Första sidan på mitt examensbevis


Kommentarer
Postat av: Ida

Shit vad bra du är som hade så många VG:n!

2010-07-02 @ 21:33:30
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0