Det blir inte alltid som man tänkt sig

Idag hade jag tänkt börja packa men det är så svårt att veta vart man ska börja. Ja kan ju inte packa porslin och så än eftersom vi använder det. Å sen måste vi ju ta reda på vems saker som är vems. Ja troa jag har ganska bra koll men vi har ju inte börjat kolla på det än. Å sen måste vi diskutera hur vi ska göra med allt. Han ä inte säker på att han vill ha alla möbler nu men ja kan ju inte dra med mig nåt ner. Men vi får väl prata om det å se om vi kan komma överens om nåt.

Men i stället för att göra det jag hade tänkt ha ja suttit och kollat på avsnitt av unga mödrar typ hela dagen. Det kunde jag ju egentligen göra någon annan gång. Men nu blev det så iaf. Ja har ju tid till att packa nån annan jag. Fast jag har faktiskt packat en låda. Den är full med alla böcker jag köpt. Den är riktigt tung kan jag ju säga. Böcker är inte lätta.

Jag har även rensat i lite papper. Jag är verkligen världsbäst på att spara massa onödig skit. Man måste fråga sig själv om man verkligen kommer att ha användning av det senare och för det mesta är svaret nej men jag har ändå kvar en del. Jag har lite svårt att slänga saker.

Dessutom har jag varit en sväng till skolan och lämnat in en utvärdering på utbildningen i examinatorns fack och lämnat tillbaka alla böcker som jag lånat på biblioteket. Det kändes lite konstigt att gå där och veta att det antagligen är sista gången man är där. Det kändes så öde där nu. Det var mörkt och bara nån enstaka människa här och där.

Jag tänkte även att jag skulle välja ut kort som jag skulle ha till min nya bloggdesign som Ida ska hjälpa mig med men det blev inte heller av men ja hinner nog innan jag ska åka dit imorgon så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0