Inte konstigt att vi tjatar

Alltså ibland förstår ja mig inte på killar. Igår hade vi tvättid och jag skulle ju till Kalix och Johannes var hemma så han fick ta hand om det. Ja tänkte att det skulle väl gå bra. Jag brukar ju för det mesta tvätta annars men det är ju inte direkt nån svår uppgift. Han hann att gå och lägga i tvätten precis innan jag gick. Men sen på kvällen när han hade åkt till Haparanda och börjat jobba så fick jag ett sms där han skrev att han hade glömt tvätten. Allting måste man tydligen göra själv. Så vi fick hämta den imorse när vi kom hem. Det är inte konstigt att vi tjejer tjatar när det händer såna här saker när man inte gör det :p. Det vore ju bättre om killarna gjorde saker som visade att de kan göra saker utan att vi säger till om de vill att man ska sluta tjata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0