Packa

Idag kom jag igång och började packa riktigt bra. Så nu har jag packat tre lådor i alla fall. Men jag tröttnade ganska snabbt och hamnade här i stället tyvärr. Jag tycker det är lite svårt att veta hur jag ska fortsätta och vad jag ska slänga och inte. Tänk vad mycket skit man samlar på sig, i alla fall jag.

Sen vet jag ju inte hur jag ska flytta grejerna än heller. Ja kolla på bussgods men det skulle kosta typ 9000! Så det är lite väl dyrt. Men dyrt kommer det ju bli hur jag än gör. De alternativ som ja har just nu som jag själv ser är att åka ner näästa vecka och sen hyra en lastbil i Arvika och köra upp med eller så sa Johannes att jag eventuellt kan hyra honom så kör han släp ner med mig. För jag känner inte att jag vill köra släp själv och det verkar inte som någon annan vill det heller.

Jag önskar att det fanns ett lätt och billigt sätt att flytta men det finns det nog inte när det är ett så långt avstånd. Tänk om man kunde flytta grejer med tanken, vad skönt det vore.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är dyrt att flytta med såna avstånd. Hoppas att ni hittar något bra alternativ till slut.

Önskar jag hade kunnat hjälpa dig!

2010-06-12 @ 23:43:58
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0