Resan ner

Idag reste jag alltså ner till Arvika och det började ju inte jättebra. Jag sov väldigt dåligt på natten och mådde illa.
Men halv nio var det ändå dags att gå upp vare sig ja ville eller inte. Ja försökte få igen resväskan men det gick inte så ja fick ta ur en del saker och packa i två andra väskor. Johannes skjutsade mig till flygplatsen och vi sa hej då. Sen skickade han min andra två väskor med bussgods.

På flyget sov ja nästan hela vägen men när vi började gå ner igen så vakna jag och mina öron gjorde väldigt ont. Ja försökte jämna ut trycket genom att svälja och blåsa ut men det hjälpte inte alls så ja fick sitta där och våndas. Det var inte trevligt, det kändes inte som när man brukar känna tryck heller utan det kändes mer som nån körde in en nål i mina öron.

När ja kom fram till Arlanda hörde ja typ ingenting, det var som att ja befann mig i en bubbla. När ja prata så hörde ja min röst inne i huvudet sådär som man kan göra ibland vilket känns väldigt märkligt. Men efter ett tag släppte det iaf i det ena örat men det andra är fortfarande lite så där.

På Centralstation åt ja på Pizza hut. Ja gillar deras pizzor väldigt mycket eftersom ja vill ha tjock botten. Ja köpte även en tidning som ja höll på att glömma på pressbyrån :p

På tåget var det väldig varmt hela vägen och det var det inte bara jag som tyckte hörde jag. Men det blev ju inte bättre av att ja va helt tung och varm i hela huvet direkt.

Å sen så var ja framme och jag har inte orkar packa upp för ja ä så trött och sliten nu. Det får bli imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att du tog dig hem utan några större problem. Synd att du får vara sjuk bara. Inte kul att flyga då :( Krya på dig!

2010-06-19 @ 01:54:05
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0