Shopping

Vilken tur, mitt flyg ska gå på rätt tid. Ja blev lite nervös där ett tag.

I natt har jag sovit väldigt dålig, Johannes har smittat mig så jag är förkyld nu. Eller ja antar att det är han iaf för han va sjuk i helgen. Det är inte alls kul. Tur att jag inte är det så ofta.

Idag har det varit en väldigt trevlig dag. Jag har varit med Ida, Vicky och Sara på stan. Det blev en hel del shopping. Ovanligt mycket för att vara mig, ja vet inte vad det var med mig idag. Men det var ju rea på H&M så då bara blev det så. Å så köpte ja ett par smala byxor från Gina å det är inte heller riktigt min stil. Men de var faktiskt fina =). Det var tack vare Ida ja ens pröva dem. Ja är ju lite tveksamma till såna där smala byxor för ja tycker inte ja passar i det.

Sen var ja tvungen att ta farväl av Ida vilket var tråkigt. Men jag hoppas att vi kommer ses inom en nära framtid nån gång iaf.

Sen var det ju meningen att ja skulle packa, när ska jag annars göra det liksom? Men det går lite trögt, ja ä less på att packa nu. Min resväska som jag har är helt fullproppad och ändå fick ja inte plats med allt ja tänkte. Ja vet inte hur det här ska gå. Nu sitter ja här å väntar på att diskmaskinen har gått klart så ja kan börja packa porslin och glas. Ja hittar hela tiden en massa nya grejer också som är mina, det känns lite jobbigt det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0