Shutter Island

Idag skulle jag ju vara effektiv och göra klart alla ändringar på uppsatsen hade jag tänkt. Blev det så då? Nej det gjorde ju inte det. Men det jag tröstar mig med är att Anita antagligen inte skulle sitta med den under helgen ändå. Om ja skulle gjort klart och skickat in nu i kväll eller så så hade hon väl ändå inte sett det frrän på måndag och hon har väl en massa andra uppsatser som kommit in före min att rätta så ja tror inte det spelar nån roll egentligen. Så nu har ja hela helgen på mig och om ja inte gör klart då så blir jag riktigt sur på mig själv. Dessutom ska jag väl hinna göra klart finjusteringarna på min andra uppgift också.

Vad har jag gjort idag då när jag inte hunnit med det ja skulle ha gjort? Jaa det kan man fråga sig. Ingenting vettigt iaf. Min hjärna säger verkligen emot just nu, den vill inte arbeta mer. Men jag kan ju säga att jag har gjort lite på uppsatsen iaf. Men när det kom till det där jobbiga att utveckla diskussionen eller göra om den helt blev det lite väl jobbigt så ja orka inte mer. Ja vet ärligt talat inte hur jag ska göra. Dessutom ville hon ha in teroin i diskussionen på nåt sätt. Hur ska det gå till?

Det enda som jag vet att jag gjort idag är sovit länge och sett på Shutter Island. Det var en knepig film och inte alls som jag trodde att den skulle vara. Ja anade inte nånting förrän på slutet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0