Sol och värme

Just nu blir det dåligt med uppdateringar på bloggen för jag sitter inte vid datorn så mycket och jag har ingen större lust att skriva heller.

Jag har fått min examen och skickat in ansökan om examensbevis. Det känns väldigt skönt men jag kan inte riktigt förstå det ännu. Att ja inte ska gå i skolan nåt mer (just nu). Nu måste jag alltså börja söka jobb. Men jag har bestämt med mig själv att ja får ha ledigt hela juni ut och sen kan ja börja söka jobb.

Idag har det varit underbart varmt och soligt ute. Jag bara hoppas att det håller i sig hela veckan så att det blir fint på midsommar. Men tyvärr så verka det lite osäkert, det finns risk att det blir regn.

Idag har ja varit till stan en sväng och kollat lite. Sen så har jag legat ute i solen. Eftersom ja gick ut och la mig vid fyra så var ju inte solen så farlig så ja tror inte ja ha bränt mig något. Det gäller ju att vara försiktig. Fast ja ä lite dålig på det. Solkräm är ju så kletigt och ja blir så blank i ansiktet av den. Men ja vet ju att ja måste använda det om ja ska ligga mitt på dan. Å annars kanske också egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0