Sveriges nationaldag

Idag är det Sveriges nationaldag men jag tänker inte göra något för att fira det. Det känns liksom inte som nåt naturligt att fira då jag aldrig gjort det tidigare.

Jag ska i stället göra mina finjusteringar på min personalsociala utredning. Det är inte så mycket som ska fixas så det tar nog inte så lång tid. Hon sa ju att alla som hade gjort klart var godkända så det är ju inte så noga. Huvudsaken är ju att man blir godkänd.

Igår reviderade jag min uppsats och skickade in. Jag skrev om halva diskussionen. Det var inte så roligt men ja hoppas att examinatorn blir nöjd nu då med den delen annars vet jag inte hur jag ska göra. Det vet jag faktiskt inte.

Är det nån av er som ska fira idag kanske?


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, ja det är väl lite så där helglyxigt :) Måste man unna sig ibland också ;)



Inget firande här heller. Har nog inte heller firat nationaldagen så värst mycket någon gång..

2010-06-06 @ 18:52:43
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0