Tiden bara flyger iväg...

I natt drömde jag en märklig dröm, jag drömde att jag var på celebrity rehab. Jag vet inte vad jag var där för eller vilken typ av rehab det var. Ja känner väl inte att ja behöver till ett sånt men man bestämmer ju inte över sina drömmar. Så nu ha ja träffat Jeff =). Ni som inte sett det programmet vet säkert inte vilken ja menar nu men han var med i Grease iaf.

Idag har jag varit ner till stan och lämnat in åtta flyttlådor som ja skickade med bussgods. Ja trodde det skulle bli dyrt för det blev så mycket lådor å det vägde 119 kilo. Men det blev bara 568 kronor så det var inte så farligt.

Jag förstår inte vart dagen tagit vägen, jag har inte ringt nånstans för att säga upp avtal idag ena som ja tänkte göra. Ja ha bara skickat iväg de där lådorna, tittat på en lägenhet med Johannes och sett på film typ. Det känns ju lite konstigt att följa med honom för att se på lägenheter åt honom men det är alltid bra att ha ett extra par ögon med sig på sånt där. Men dom som har lägenheten brukar ju alltid anta att vi är ihop och ska ha lägenheten tillsammans å frågar när VI vill ha den :p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0