Bestämt

Idag har jag bestämt mig. Jag kommer att åka hem på torsdag med flyget. Det blir nog bäst så. Sen så får vi se hur jag gör, beror lite på hur mycket grejer som ja måste ha med. Men ja tänkte skicka nåra lådor med bussgods imorgon. Ja kolla lite på det idag och det blir inte så dyrt som det verka först för vi skrev nog i lite för stora mått :p. Det blir ungefär 500 kronor och det är ju helt okej.

Idag har jag packat nåra fler lådor och slängt en massa skolpapper, är ju ganksa onödigt att spara allt eftersom ja antagligen inte kommer titta i det nåt mer. Men en del saker har ja inte kunnat slänga ändå :p

Men det var riktigt jobbigt att packa idag. Jag vet inte varför men jag blev bara så känslosam av att packa ner alla grejer. Så idag har ja haft en stor vattenläcka i ögonen.

Imorgon har jag tänkt att jag måste ringa och säga upp en massa avtal. Det känns ganska jobbigt för jag gillar inte att ringa men det är väl bara att göra så man får det ur världen. Allting står ju på mig så jag måste ju göra det själv.

Det blir så mycket extra att oroa sig över förutom att man mår dåligt när man gör slut och dessutom är sambos. Det är mycket praktiskt att ta hand om, man kan inte bara skita i saker som ja egentligen helst skulle göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0